Oppdatert informasjon fra Norges Svømmeforbund 18.08.20

Hei alle svømmere og svømmeforeldre ?
Håper alt står bra til med dere!

Vi har vært i møte med Egersund Kommune og sammen med de har vi laget en plan om hvordan vi skal løse dette i svømmehallen. Det blir samme opplegg som før sommeren, foreløpig er det kun K-partiene som kan starte treningene.
Det vil dessverre ikke bli mulighet til å benytte garderobene før Eigersund Kommune har gjort en ny vurdering 01.09.20.

NSF har utarbeidet felles informasjon som sendes ut til alle medlemmene i svømmeklubben, denne blir sendt ut på epost.

Norges Svømmeforbund har utarbeidet retningslinjer og en Veileder for gjennomføring av svømmetrening som vi følger i ukene som kommer.

Det kan være normal kontakt under aktiviteten.
Aktiviteter skal gjennomføres i grupper på maksimalt 20 personer (inkludert instruktører/trenerer).
Det skal være faste treningsgrupper
Vi starter opp med de eldste først for å se hvordan planen vi har lagt opp til fungerer.

Vi ønsker naturligvis flest mulig tilbake i svømmehallen på trening men vi starte rolig og heller øke på med flere partier når vi har gjennomført første trening.

Mer informasjon vil komme i dagene fremover.

Egersund Svømmeklubb

Her kan dere lese mer om koronavettreglene fra NSF https://svomming.no/forbundet/koronavettregler/